Iru Kadame
Mistyczny Hokage
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 615
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:31, 24 Maj 2008 Temat postu: Jounin |
|
|
JuJinn no Daii
Jest to technika polegająca na zrobieniu pieczęci i wystawieniu dłoni w góre wtedy z dłoni wystrzeliwuje na 40m. ogromna ilość chakry która tworzy na niebie spiralę i wtedy gdy przeciwnik podejdzie na 15m zostaje porażony błyskawicą która go bardzo rani i oszołamia.
Chakra: 2000
roiten no jutsu
Robimy pieczec ale jedna reka bo w drugiej pojawia sie elektryczna kula o srednicy 20 cm. kule wypychamy z reki za pomoca chakry.Przy trafieniu w cel np. w jakies zwierze lub czlowieka ofiara zastaje popazono i przez jena ture niezdatna do walki w zaden sposob. roiten mozna robic co 3 tury. wielkosc poparzen w wielkosci jutsu przydatne w ucieczce jak i w ataku.
CHAKRA:250
2 dni
Katon: Gokano no jutsu
Polega na wytworzeniu czerwonej kuli ognia podobnej do ransengana tylko 3x silniejszej!!! kula ma tylko jedna barwe (głęboka czerweń) a w okół niej buchają płomienie (tak jakby kula się mocno paliła). Płomienie nie szkodzą wykonującemu ale obrywającemu. Ta kula potrafi zabić ponieważ tak jak ransengan wywierca dziure tylko potem wybucha (na średnice 20 m). Wykonujący stoi sobie dalej ponieważ wybuch tak jakby przechodzi przez niego.
Chakra: 1200
Nauka: 4 dni
Kage Shibari no jutsu
Silniejsza wersja Kage Mane.
Dzięki niej użytkownik może unieruchomić większą grupkę ludzi.
Wymaga to sporej ilości chakry i wyćwiczonego shinobi.
4 dni
CHAKRA : 700
Raigeki no Yoroi [Raiton]
Fajna i przydatna technika.
Jest to pancerz z elektryczności podobny do tego,
który zazwyczaj ma na sobie Gaara, lecz on ma z piasku i nie świeci tak fajnie.
3 dni
CHAKRA : 1000
Raikyuu no Tatsumaki [Raiton]
Niesamowicie potężna i efektowna technika żywiołu energii.
Polega na wytworzeniu wielkiego tornada elektryczności.
3 dni
CHAKRA : 1500
Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób lub osoby i klona który także bd mógł wykożystać ta technike w tym wypadku zwierze zamienione w człowieka. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i nieszczą wszystko w zasięgu 20 metrów.
4 dni
CHAKRA : 2000
Seichuu Ka no Jutsu
Technika bardzo praktyczna podczas kilkudniowych misji. Dzięki tej technice, po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, z ziemi wynurza się wielki, luksusowy, drewniany dom mieszkalny, w którym można spokojnie spędzić noc, albo ukryć się.
4 dni
wymagany: kekke genkai: mokuton
CHAKRA 2000
Katon, Yougan Kushi
Technika bardzo niebezpieczna dla wroga jak i wykonującego. Polega na wytworzeniu w ustach ciekłej magmy, która rozgrzewa się cały czas. Ciągle jest jej więcej, więc może być destrukcyjna przy ataku na wroga. Technika ma jednak poważną wadę. Rani także użytkownika tej techniki. Na twarzy wyskakują nam oparzenia i za każdym użyciem też otrzymujemy obrażenia.
4 dni
CHAKRA : 2000
Raiginken
Polega na wytworzeniu elektrycznego miecza, który razi wszystko w swoim zasięgu, oprócz właściciela
zasięg 2 m
4 dni
CHAKRA : 1500
Teppoudama [Suiton]
Zdolność powiązana z żywiołem wody. Używający zbiera wodę w ustach, jednocześnie mieszając ją ze swoją chakrą,po czym wypluwa ją z ogromną prędkością. Lecąca w powietrzu woda przybiera kształt kuli i uderza z dużą siłą w przeciwnika
chakra 3000
3 dni
Kokuryuu Boufuusetsu [Hyouton]
Shinobi wyciąga przed siebie ręce, z których zaczyna się wydobywać czarny lodowy smok, który atakuje przeciwnika, odrywając się od dłoni.
chakra 3000
6 dni
Katon Bushin no jutsu
Jest to technika lepsze od kage czy mizu bushin dlatego że klon pośada 50% umięjętności tych co jego właśćciel (klony powstają jak np. hausenka no jutsu czyli z ust)
CHAKRA : 150 (JEden Klon)
4 dni
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ja wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
(300 klonów)
CHAKRA : 7000
7 dni
wymagane Kage Bunshin no Jutsu
Rashoumon
Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią
Chakra 2000 Można użyć tylko 2 razy w walce oraz można maxymalnie przebywać zanią 2 tury
4 dni
Gironuuki no Jutsu
Technika podobna do Kchyiose no Jutsu, lecz zamiast przywoływać to tworzymy golema z piasku lub ziemi. Jest on mało podatny na uderzenia, bardzo silny, ale też dość wolny.
4 dni
Chakra:800
Ryuusa Bakuryu
Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
4 dni
Chakra:2500
Desert Funreal
Piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga.
CHAKRA:1000
4 dni
Shinranshin no jutsu
Jest to odmiana Shintenshina.Dzięki tej technice używający potrafi zapanować nad ciałem przeciwnika,
a jednocześnie być zupełnie świadomym, nie trzeba przerzucać swojego umysłu.
Przeciwnik również jest świadom ale nie panuje nad ruchami. Ale aby trafić tym w przeciwnika, musi on być unieruchomiony.
4 dni
Chakra:1500
Fuuton Renkuudan
jest to najsilniejsza wersja podmuchu wiatru. Nabieramy do płuc powietrza, po czym zostaje ono zmieszane z chakra i wystrzelone
3 dni
Chakra:1000
Vovao no Jutsu
Technika podebna do voodo polegala by na tym ze osoba ktora z niej korzysta tworzyla by jakby lalke voodo z chakry i wija szpilki w lalke a to druga osoba odczuwa bol w tych miejscach jedynym minusem jest ze potrzeba do wykonania jej np. wlosów przeciwnika.
4 dni
Chakra:1200
Chakra no Mesu
Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt. Innymi słowy po trafieniu tym jutsu np. w ręke, przeciwnik nie mozej tej reki uzywać.
3 dni
Chakra: 1 uderzenie 500
Suiryuudan no Jutsu [Suiton]
Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
4 dni
WYMAGANA WODA!!
Chakra:800
Sozou Saisei
Polega ma uwolenieniu leczniczej chakry, skoncetrowanej na jednym punkcie ciała (w przypadku Tsunade jest to czoło). Shinobi, poprzez jej kontrolowanie może stymulować komórki do nawet 1000 razy szybszego podziału. Powoduje to natychmiastową regenrację każdych, nawet najpoważniejszych ran, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Niestety, jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia.
4dni
Chakra: 1500
Shukaku to Tate
Saikou Zettai Bougyo (Największa Absolutna Obrona) - tak mówi o niej sam Gaara. Przy użyciu ogromnej ilości Chakry potrafi przywołać mają kreature przypominającą bestie, która w nim drzemie - Shuukaku. Do wykonania tej techniki Gaara używa minerały o największej twardości i sile znajdujące się w ziemi, które później miesza ze swoją Chakrą i piaskiem. To właśnie dzięki temu wróg ma wielkie problemy z przebiciem tej bariery.
Chakra:1000
4 dni
Gamaguchi Shibari
Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika, lub też go unieruchomić.
3 dni
Chakra: 1000
Fuuma Jibaku Mandara
Z użyciem bardzo dużej ilości chakry użytkownik posyła na przeciwnika niejaką klatkę, która wkrótce po uderzeniu w przeciwnika zamyka go w środku niczym więźnia. Następnia ninja używający tę technikę złącza ręce, a klatka się pomniejsza aż wkońcu uwięziony shinobi zostaje zmiażdżony na kawałki.
3 dni
Chakra: 2000
Daitoppa [Fuuton]
Jutsu powiązane z żywiołem powietrza. Osoba wykonująca tą technikę uwalnia z ust ogromną ilość powietrza, która z metra na metr przekształca się w ogromną kulę wiru. Nic nie może się przeciwstawić takiej sile. Wszystko na jej drodze zostaje dosłownie zniszczone.
Chakra: 400
4 dni
Suiton:Shuishouha
Te jutsu wykorzystuje wodę do wysłania na przeciwnika ogromnej fali. Fala ta ma dewastującą moc i niszczy wszystko, co napotka na swojej drodze.
Chakra:1000
3 dni
Shunshin no jutsu
Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
4 dni
Chakra:200
Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.
Chakra:1 klon=200
3 dni
Makyou HyouShou
Bardzo groźne ninjutsu. Na początku z przeciwnika wyłania się ogromna ilość Chakry - jest nawet widoczna. Potem dookoła przeciwnika pojawią się lustra, które są dobrym środkiem transportu. Osoba znajdująca się w ich wnętrzu nie jest podatna na zadawane rany. Przeciwnik będąc w środku ma wrażenie jakby walczyć z kimś, kto siedzi w po drugiej stronie lustra. Lustra jest bardzo trudno zniszczyć. Można to zrobić tylko przy użyciu bardzo dużej ilości Chakry.
5 dni
Chakra:2000
Doton:Doryyu Heki
Kolejna "błotna" technika, którą zaprezentował Hokage podczas walki z Orochimaru. Owe jutsu polega na wytworzeniu przez użytkownika ściany z błota, która po chwil zamienia się w skałę. Ściana ta jest bardzo wytrzymała. Technika stosowana jedynie w obronie, np. przez wodnymi atakami.
Chakra:1000
3 dni
Sabaku Kyuu/Sou Sou
Najbardziej przerażająca technika Gaary. Piasek uwięziony w wazie wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból. Następnie Gaara wykonuje "Desert Funreal" - piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga.
4 dni
Chakra:500
WYMAGANY PIASEK W POBLIŻU
Jubaku Satsu
Jutsu te wywołuje dziwne wrażenie na osobie, która wpadła w tą technikę. Użytkownik po wykonaniu odpowiedniej kombinacji pieczęci znika. W tym momencie z łatwością może zbliżyć się do swojego celu. W momencie dojścia na dostateczną odległość za wrogiem pojawia się drzewo, którego gałęzie oplatają ofiarę. Dzięki czemu jest ona pozbawiona jakichkolwiek ruchów. Iluzja ta sprawia, że osoba ma wrażenie, że została złapana. W tym momencie użytkownik tej techniki wyłania się z drzewa i z łatwością może zadać ostateczny cios.
3 dni
Chakra:300
Doton:Yomi Numa
Technika żwyiołu ziemi, za pomocą której shinobi może zmienić dowolne podłoże w grząskie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko. Rozmiar i głębokość bajora zależy od poziomu umiejętności używającego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym większe bagno.
Chakra:500-2000 3 dni
Kuchiyose no jutsu
Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić.
5 dni
Chakra:2000
Sabaku Taisou
Technika o dość drastycznej nazwie: pustynna msza żałobna. Gaara używa tego jutsu po wykonaniu Ryuusa Bakuryu. Przykłada ręce do powstałego wcześniej pustynnego jeziora i po chwili przez ziemie przechodzi kilka fal uderzeniowych.
Chakra:1000
4 dni
Utakata
Ninja wykorzystując swoją całą chakrę uderza wszechpotężnym pociskiem w przeciwnika. Użytkownik zaraz potem umiera.
Chakra: Cała!!
[B]Katon:Karyuu Endan no jutsu
Ogniowy atak. Wpierw ninja bierze głęboki wdech, a następnie wypuszcza zebrane powietrze w formie ognia. Skuteczność tej techniki zależy w głównej mierze od tego, jakim poziomem chakry dysponuje ninja.
Chakra: 500-1500
3 dni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Iru Kadame dnia Pon 23:37, 02 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|